.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل ستاد انتخابات مجلس هشتم در مازندران
ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اولين جلسه ستاد انتخابات طي حكمي جواد قناعت معاون سياسي و امنيتي استانداري را به سمت رييس ستاد انتخابات منصوب كرد...
تشکیل ستاد انتخابات مجلس هشتم در مازندران

با حضور استاندار مازندران ستاد انتخابات مجلس هشتم در مازندران تشكيل شد. 

به گزارش شمال نیوز ، استاندار مازندران دقايقي قبل در اين جلسه ضمن معرفي اعضاي ستاد انتخاباتي در استان افزود: در طول 29 سال گذشته به طور ميانگين هر سال يك انتخابات در كشور برگزار شد و اين نشان از شعور سياسي مردم و مسئولان براي احترام به راي مردم است.
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه دشمنان همچنان از حضور ملت در تعيين سرنوشت خود در هراسند اظهار داشت: حضور و استقبال مردم نيز از انتخابات در كشور انگيزه مسئولان را براي انتخابات پرشور بالا برد.
وي به تجربه موفق دولت نهم در برگزاري انتخابات همزمان شوراها و انتخابات مجلس خبرگان اشاره و تصريح كرد: انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حساسيت مهمي برخوردار است كه بايد همه براي انتخابات باشكوه تلاش كنند.
استاندار مازندران به كانديداهاي انتخابات نيز پيشنهاد داد تا اصول حاكم بر انتخابات را رعايت كنند و در برگزاري انتخابات سالم و باشكوه مسئولان برگزاري انتخابات را كمك كنند.
وي ميزان واجد شرايط براي راي دادن را در مازندران 2 ميليون و 200 هزار نفر اعلام و خاطر نشان كرد: حدود 2 هزار و 600 صندوق راي نيز براي جمع آوري آرا در نظر گرفته شده است كه حدود 700 صندوق سيار است.
شفقت با اشاره به اعلام نشدن برگزاري انتخابات رايانه‌اي در كشور توسط شوراي نگهبان اضافه كرد: مازندران آمادگي برگزاري انتخابات الكترونيكي را در مراحل مختلف دارد و تمامي فرمانداري‌ها و بخشداري‌هاي استان به سيستم سخت افزاري و نرم افزاري مجهز هستند ولي براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي منتظر اعلام شوراي نگهبان هستيم.
در پايان اين جلسه اعضاي ستاد انتخابات مجلس هشتم در مازندران به شرح ذيل معارفه شدند.
جواد قناعت رئيس ستاد انتخابات، اسماعيل فدايي مسئول كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات، جمال احمدي، دبير ستادانتخابات، غدير رضايي مسئول كميته امنيت ستادانتخابات، يدالله‌ طهماسبي مسئول كميته راهبردي و انفورماتيك ستاد انتخابات و همچنين علوي و داودي نيز به عنوان مسئولان كميته پشتيباني و حقوقي ستاد انتخابات مازندران براي مجلس هشتم انتخاب شدند. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 22 آذر 1386
برای تمامی مسئولین محترم و متعهد آرزوی توفیق دارم و امیدوارم همه مردم عزیز ساری حضوری باشکوه در انتخابات داشته باشند .با تشکر و احترام به همه کاندیداهای عزیز و بزرگوار شهرستان ساری
جعفر قربانپور - کاندیدای فرهنگی مستقل شهرستان ساری و کارشناس ارشد اموراجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.49 seconds.